top of page

עיצוב דירות יוקרה ופנטהאוזים



יוקרה או באנגלית LUXURY - מותרות. אז מה זה בעצם מותרות?

עבור אנשים מסוימים, המונח הזה עוסק בהרבה מקום, עבור אחרים זה אלגנטיות, נוחות, איכות ובלעדיות.

לכן, לפני שמתחילים בפרויקט עיצוב ברמה גבוהה, חשוב לזהות בדיוק מה הכי חשוב ללקוח. יוקרה אינה בהכרח שם נרדף לסגנון או ערכת צבעים מסוימים או ספציפיים. במקום זאת, מדובר בשילוב של גורמים, כולל - אך לא רק - צורות, חומרים, טקסטורות ואביזרים. דירות יוקרה יכולות להיות גדולות או קטנות, מינימליסטיות או משוכללות, מונוכרומיות או צבעוניות.

אחת הטרנדים הגדולים ביותר כיום בעיצוב דירות יוקרה היא להיות חכם עם היוקרה שלך. חלפו הימים של תפאורה נוצצת ופינתה מקום לאסתטיקה המאופקת והטבעית. יוקרה מודרנית עוסקת בהכנסת אלמנטים טבעיים כמו אבן, קרמיקה ועץ לתוך הבית שלך. החלק הטוב ביותר הוא שזהו עיצוב בר השגה גם עבור מגורים בדירה.

תאורה הנכונה היא המפתח לחלל מעוצב ויוקרתי. תאורה יכולה להיות הנשק הסודי השולט לגבי איך אתה מרגיש בחדר.

כדי לקבל את התחושה היוקרתית, תרצה ליצור שכבות של תאורה, זה אומר שתזדקק להרבה יותר מנורה אחת בחדר.

אלמנט תאורה מרכזי נוסף הוא האור הטבעי. דירה שטופת אור שמש מרגישה קלילה, אוורירית ויוקרתית. חשוב לאפשר את הכמות המקסימלית של אור שמש בבית וזאת נעשה ע"י שימוש בווילונות שקופים במהלך היום.

צבע בדירות יוקרה - כל עיצוב הפנים מתחיל עם ערכת צבעים טובה. לפני שקונים רהיטים ותפאורה יש ליצור פלטת צבעים, יש לבחון לאילו וגוונים אתה נמשך. האם אתה מעריץ של חי ומואר, או שאתה יותר אדם מופנם..

ניתן לגרום לכל ערכת צבעים להרגיש יוקרתית עם העיצוב הנכון, לכן חשוב לבחור ערכת צבעים שעושה אותך מאושר, לא מה שמרגיש כמו יוקרה. משם, אתה יכול להתחיל לבחור אלמנטים כמו אמנות, ריהוט ותפאורה.


הוסף אמנות - אמנות היא חלק מרכזי בעיצוב דירות יוקרה מכיוון שהיא מציגה את האישיות שלך. לחיות בקובייה ריקה בלי כלום על הקירות זה משעמם, מדכא, ובהחלט לא יוקרתי.עם זאת, זוהי תפיסה מוטעית נפוצה שאתה צריך להשקיע המון כסף באצירת אוסף אמנות. אתה יכול למצוא אמנות מדהימה בכל טווח מחירים. ואתה יכול למצוא דרכים לגרום אפילו לאמנות הזולה ביותר להיראות יוקרתית.

מקום מצוין להתחיל בו הוא לבדוק אמנים קטנים או מקומיים שמוכרים ציורים והדפסים. לא רק שהחלקים האלה יהיו ייחודיים, אלא שהם גם ישקפו את הטעם שלך. תוכל לגרום לאמנות לא יקרה להיראות יוקרתית על ידי הצבתה במסגרות מסוגננות.

טריק נוסף הוא לקנות אמנות גדולה מדי כדי לתת לדירה שלך את ההרגשה של להיות בגלריה לאמנות.

אחד הטרנדים בעיצוב דירות יוקרה, הוא רהיטים ותפאורה מפותלים. זהו טרנד העומד בניגוד יפה לקווים הישרים והחלקים ששלטו בעיצוב הפנים המודרני. אחת הדרכים הטובות ביותר לשלב את הטרנד הזה מבלי להגזים היא באמצעות מראה בעל צורה לא סדירה או ספה מעוקלת במרכז הסלון שלך לדוגמא.

הגיע הזמן להתמקד בפרטים ה"קטנים". פריטים קטנים אולי לא נראים כמו חלק חשוב בעיצוב, אבל הם יכולים לעזור לעצב את העיצוב ולחבר אותו יחד. יש לבחור חפצים דקורטיביים שיבליטו את החלל, כמו פסלים, משענות ספרים או גלובוסים. כמו כן, תרצה להוסיף את האישיות שלך כדי לגרום לחלל להרגיש כמו בבית. לכן, אם אתה בעניין של מוזיקה, הגדר את נגן התקליטים ואוסף התקליטים שלך.

הקפדה על מה שאתה אוהב תיצור מרחב שאתה אוהב לחזור אליו הביתה.

לסיכום, מי לא רוצה לחיות בחיק הפאר?

למרבה המזל, אתה לא תמיד צריך לפרוץ כסף כדי למצוא את עצמך גר באחת מדירות היוקרה היפות ביותר בעיר שלך. ע"י שימוש בטיפים האלה, תוכלו להפוך בקלות את הבית שלכם או הדירה שלכם למשכן מעוצב היטב. מוכנים לסובב את המפתחות לבית / דירת היוקרה שלכם?

צרו קשר עם משרדינו כדי להגשים את החלום עוד היום!


48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page